رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست
رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست

کشتی شکسته


کاری به کار عقل ندارم به قول عشق
کشتی شکسته را چه نیازی به ناخدا

گیرم که شرط عقل به جز احتیاط نیست
ای خواجه! احتیاط کجا؟ عاشقی کجا؟

شاپرک


گاهی اوقات قرارست که در پیله ی درد، 

نم نمک "شاپرکی"خوشگل و زیبا بشوی...


 گاهی انگارضروری ست بِگندی درخود 

، تا مبدل به"شرابی"خوش و گیرا بشوی...!  


گاهی ازحمله ی یک گربه،قفس میشکند

تا تو پرواز کنی،راهی صحرا بشوی...

کاش هنگام دعا لب ز میان بر می خواست

کاش در خلوتم امشب تو فقط بودی و من
آگه از این دلِ پر تب تو فقط بودی و من

کاش حتی دو مَلَک را ز بَرَم می بردی
در حرم خانه ام امشب تو فقط بودی و من

کاش هنگام دعا لب ز میان برمی خاست
بی میانجیگری لب تو فقط بودی و من

واژه در مطلب دل واسطه خوبی نیست
کاش بی واژه و مطلب تو فقط بودی و من

واژه نامحرم و دل هرزه و لب بیگانه است
کاش بی واسطه هر شب تو فقط بودی و من

روزها کاش نبودند و همه دم شب بود
شب بی اختر و کوکب تو فقط بودی و من

فاش گویم غم دل کاش خدایا دایم
من بُدم از تو لبالب تو فقط بودی و من