رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست
رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست

اشعار عاشقانه

ص
نه کسی منتظر است
نه کسی چشم به راه...
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه!
بین عاشق شدن و مرگ
مگر فرقی هست؟
وقتی از عشق
نصیبی نبری غیر از آه..
☆ ♥ ★

شعر های زیبا

دل خوشم با غزلی تازه، همینم کافی است

تو مرا باز رساندی به یقینم، کافیست

 

قانعم، بیشتر از این چه بخواهم از تو

گاه گاهی که کنارت بنشینم، کافیست

 

گله ای نیست، من و فاصله ها همزادیم

گاهی از دور تو را خوب ببینم، کافیست

 

من همین قدر که با حال و هوایت-گهگاه-

برگی از باغچه ی شعر بچینم، کافیست

 

فکر کردن به تو یعنی غزلی شورانگیز

که همین شوق مرا، خوبترینم! کافیست

شعر های زیبا

نیما یوشیج

خشک آمد کشتگاه من

 

در جوار کشت همسایه

 

گرچه می گویند: (( می گریند روی ساحل نزدیک

 

سوگواران در میان سوگواران))

 

قاصد روزان ابری،داروگ،کی می رسد باران؟

 

بر بساطی که بساطی نیست

 

در درون کومه ی تاریک من که ذره ای با آن نشاطی نیست

 

و جدار دنده های نی به دیوار اتاقم دارد از خشکیش می ترکد

 

- چون دل یاران که در هجران یاران-

 

قاصد روزان ابری، داروگ ، کی می رسد باران؟