رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست
رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست

دلم خوش نیست غمگینم . . .  

 

        کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند . . .
                 

               کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی 


                       تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :
                   

                                 عجب احساس زیبایی … ! تو هم شاید نمیدانی … !



                   شاهد مرگ غم انگیز بهارم چه کنم؟

 

     ابر دلتنگم اگر زار نبارم چه کنم؟

     

       نیست از هیچ طرف راه برون شد ز شبم

             

    زلف افشان تو گردیده حصارم چه کنم؟

           

              از ازل ایل و تبارم همه عاشق بودند

                   

                     سخت دلبسته ی این ایل و تبارم چه کنم؟

            

                   من کزین فاصله غارت شده ی چشم توام

                            

                            چون به دیدار تو افتد سر و کارم چه کنم؟


              یک به یک با مژه هایت دل من مشغول است


                              میله های قفسم را نشمارم چه کنم؟

 

«سید حسن حسینی»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد