رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست
رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست

خوب نیست

حال من خوب است حال روزگارم خوب نیست
حال خوبم را خودم باور ندارم خوب نیست


آب و خاک و باد و آتش شرمسارم می کنند 
این که از یاران خوبم شرمسارم خوب نیست


روز وشب را می شمارم ؛ کار آسانی ست ؛ حیف
روز و شب را هرچه آسان می شمارم خوب نیست


من که هست و نیستم خاک است ،خاکی مشربم                                           

اینکه می خواهند برخی خاکسارم خوب نیست


ابرها در خشکسالی ها دعاگو داشتند
حیرتا! بارانم و بایدنبارم خوب نیست!


در مرورخود به درک بی حضوری می رسم 
زنده ام ، اما خودم را سوگوارم خوب نیست


مرگ هم آرامش خوبیست می فهمم ولی
این که تا کی در صف این انتظارم خوب نیست .



                          محمد علی بهمنی



نظرات 2 + ارسال نظر
loving_69 پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 21:37 http://asheghane.kalbas.com.vn

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنین ممنون
98561

به خدا رفتم به وبتون هر بار هم که این نظر رو میزارین می رم

مداد سبز شنبه 12 تیر 1395 ساعت 11:37 http://www.negharestan2.blogfa.com

سلام واحترام
اشعار انتخابی، بسیار زیبا بود،از حسن انتخابتان متشکرم.سبز باشید.

خیلی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد