رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست
رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست

خیلی بزرگ شدیم

...خیلی بزرگ شدیم وقتی که
فهمیدیم سخت گیری های مادر همه عشق بود
خشمش عشق بود،
وتنبیه اش هم عشق...
...خیلی بزرگ شدیم وقتی که فهمیدیم،
پشت لبخند پدر،خمیدگی قامت اونهفته است...
...معذرت می خواهم فیثاغورث
پدرسخت ترین معادلات است
... معذرت می خواهم نیوتن...
تنها رازجاذبه زمین مادر است
...معذرت میخواهم ادیسون
اولین چراغ های زندگی پدرومادرند 
یعنی بزرگ ترین واقعیت های زندگی...
نظرات 1 + ارسال نظر
نوروسرجری چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 12:28

سلام. اوقات به کام. خسته نباشید. خوب هستین!؟
اول تبریک میگم بخاطر طراحی جالب وبلاگتون.
دوم واقعا مطالب آموزنده و جذابی را در وبلاگتون گنجاندین.
من یه دانشجوی پزشکی هستم. البته نه تنها پزشک، بلکه سابقا دارای مدرک کارشناسی مهندسی ژنتیک نیز هستم. البته مهارت من تنها در زمینه درسی نیست. در زمینه هنری نیز خیلی حرفها واسه گفتن دارم، که منجمله میتوان به: شاعر بودنم، نویسنده دو تا کتاب( یه رمان + یه کتاب تاریخی با خط میخی عیلامی نوشتم)، داستان نویس( بیش از. ٧٠ داستان کوتاه مخصوص سنین ١١-١٨ سال نوشتم)، مشاور سکسولوژی، استاد تبانی رنگ ها، موسیقیدان( ساز تخصص ام سه تار و ویولن است)، طراح دکوراسیون داخلی منزل هستم. روانشناس هم هستم. اما من مدرکی در این زمینه ندارم و تجربی کار کردم. علم و دانش خیلی زیادی در این زمینه در اثر مطالعه زیاد تو این رشته هم دارم.
آیا اجازه دارم تو وبلاگتون کامنت بذارم!؟
آیا میتونم نویسنده وبلاگتون باشم!؟ با توجه به اینکه من در تمام زمینه های گفته شده در بالا استادم و مهارت کامل دارم و میتونم رنگ و بوی خیلی عالی به وبلاگتون بدم.
خوشحال میشم که در اولین فرصت جواب سؤالاتم را با یه مسیج از طریق واتس آپ یا تلگرام به این شماره شخصی ام (( 09148207200 )) بفرستی.
روز و روزگار بر شما خوش باد
کامیاب و شادکام باشید.

ابتدا تشکر می کنم از لطف جناب عالی در مورد وبلاگم
با عرض پوزش نمی توانم درخواست شما را بپزیرم
بنده یک سال و اندی است که برای وبلاگم زحمت می کشم کامپیوتر و تلفن انروید هم ندارم این وب را تنها با یک گوشی جاوا آن هم با نوشتن جاوا اسکریپت ها به صورت دستی می نویسم اگر وبلاگ نویسی بلد باشید می دانید که کارم چقدر سخت می شود پس اصلا دوست ندارم با مطالب نادرست کسی که نمی شناسم وبلاگم فیلتر شود و کار هایم به هدر برود
ضمنا من دبیرستانی هستم و دیپلم هم ندارم شما هم می توانید با هنر های ارزشمند خود وبلاگی در خود تحصیلاتتان بسازید
باتشکر رد پای شعر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد