رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست
رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست

اشعار کوتاه صائب تبریزی


از زاهدان خشک مجو پیچ و تاب عشق
ابروی قبــله را خبری از اشاره نیست 

________________________


عیش امروز علاج غــــــــم فردا نکند
مستی شب ندهد سود به خمیازه صبح  

 _________________________


ماه مصرم، در حجاب چـــــاه کنعان مانده‌ام
شمع خورشیدم، نهان در زیر دامان مانده‌ام

از عزیزان هیـــــچ‌کس خوابــی برای من ندید
گر چه عمری شد که چون یوسف به زندان مانده‌ام

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


Image result for ‫ماه و ابر‬‎
  
نظرات 2 + ارسال نظر
loving_69 پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 14:29 http://bia2.now.im

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنین ممنون
98561

سلام خوشحالم که دوباره منت گذاشتید و به وبم سر زدید
من به وبتون رفتم ولی متاسفانه جایی برای کامنت گذاشتن پیدا نکردم ولی خیلی وبتون جالب بود با تشکر

محمد پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 12:53 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام
من یه مدتی هست که صایب می خونم ...واقعا عالیه این بزرگ مرد...
چقدر خوبه که شعر می خونین و چقدر خوب تر که باز شعر های ناب رو می نویسین تا بقیه هم استفاده کنن...
موفق باشید

جناب صایب تبریزی شعر های بسیار ماندگار و عمیقی دارن که اگه درست به اون هانگاه کنیم حس واقعی یک شعر خوب رو به صورت ملموس احساس میکنیم شما جدا خوش سلیقه اید
از این که به وبم سر زدید متشکرم
هیچ چیز به اندازه کامنت های شما عزیزان من رو خوشحال نمی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد