رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست
رد پای شعر

رد پای شعر

پشت هر غصه من رد پایی از تو هست

زلف چو زنجیر

زان شب که سر زلف تو در خواب بدیدم

حیران و پریشانم و تعبیر نکردی

 

یک عالم و عاقل به جهان نیست که او را

دیوانه‌ی آن زلف چو زنجیر نکردی

 

بگریست بسی از غم تو طفل دو چشمم

وز سنگ دلی در دهنش شیر نکردی

 

بگرفت دلم در غمت ای سرو جوان بخت

شد پیر دلم پیروی پیر نکردی

 

بیمار شدم از غم هجر تو و روزی

از بهر من خسته تو تدبیر نکردی.

 

"مولانا"

نظرات 2 + ارسال نظر
miss_love چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 18:44 http://top700.ir

برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
شما هم به من سر بزنید واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
65168

من هم برای شما سربلندی بسیار آرزومندم و از این که به وبلاگ من سر زدید سپاس گزارم

محمد چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 18:36 http://shendabad-amuz.blogsky.com/

سلام وب خوب و زیبایی دارین
اگه صلاح دونستین از وب بنده هم دیدن فرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد